17. juni 2008

Ny veske



Det er deilig med noen feriedager uten noen særlige planer. Da får jeg endelig tid til å få sy litt, så det har blitt opp til flere innlegg de siste dagene :) Men det blir jo gjerne til at man lager seg store planer og lange lister over alt man har lyst til å sy.... Har mine tvil om jeg rekker alt innen helgen da det er slutt på ferien, men vi får se. Hva hadde vel livet vært uten en UFO-liste?





Jeg har fått litt veskedilla. Har sydd flere, og den jeg viser i dag er etter samme mal som den forrige. Fant ut at størrelsen og fasongen passet meg fint. Ytterstoffet er et blomstrete bomullsstoff og foret og hanken er av grønn lin, begge stoffene er fra Ikea (noen år siden). Denne gangen laget jeg en litt dypere innerlomme enn sist, og planen er å lukke vesken med en stor grønn knapp som skal festes på utsiden, med en hempe av det grønne linstoffet. Men jeg må vente litt med det siden stoffet ligger hjemme og jeg er på hytta.... Vesken fikk en rosa kroklisse nederst på vesken som går helt rundt. Den er fra Tilda-kolleksjonen til Panduro.





Hvis du titter innom i morgen så får du se den nyeste vesken jeg har sydd - et helt fantastisk stoff som jeg fant i et gammelt skap da jeg ryddet for leden. Utrolig hva man kan la bli liggende......

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Det var et super fint stoff!!

Kort og Søm sa...

Kjempe fin veske :o)