7. februar 2010

Rødtoner

En annen venninne av meg har også fått et skjørt med ribb i livet. Det er egentlig deilig å ha ribb i livet. Da kan man spise så mye man orker uten at alt strammer etter måltidet. He, he. Denne gangen lurte jeg veldig på hvilket stoff jeg skulle velge av lageret. Det falt på et tynt cordfløyel stoff med mønster i rødtoner, som ble kjøpt på salg på Stoff & Stil for en god stund siden. Jeg hadde egentlig blitt lei av stoffet, men fant ut at det fikk et helt annet uttrykk siden skjørtet er skråskjært, slik at mønsteret også kommer på skrått. Jeg syntes at rødt kunne matche, så det ble både det i skråbånd og i ribben. Mottakeren ble i alle fall fornøyd :)






8 kommentarer:

Kaos eller ro? sa...

Kjempe flott skjørt du har laga. Likte veldig godt den lille babykjolen også. Brunt og rødt er nydelig sammen!!

Sandra sa...

Fin kjol i underbart tyg!

Anonym sa...

Nydelig skjørt med et flott mønster :-)

Viola sa...

Hei flinke hobbyblogger medskyldig! Jeg har vært så heldig å få Kreative Blogger Award, og den sender jeg videre til deg  (den ligger og venter på deg i hobbybloggen min)
Trenger jeg å si at jeg liker bloggen din? :)

Trådsnellas håndarbeid sa...

Kjempefiiint skjørt!! Såå flink du er, og bloggen din er kjempeflott, inspirerende og kreativ!!
Legger meg til som følger her ja!

Min stil sa...

Så stilig skjørt. Knallflink er du!
:) Susanne

Villblomsten sa...

Flott skjørt :-)
og mye annet flott også :-)
ha en fin dag :-)

sigrid sa...

hei du flinke sydame :-)

Nå lengter jeg etter oppdatering her altså! Kanskje er det hverdagen som sluker deg? Finn litt tid til deg selv og syrommet :-)
klem