20. august 2008

Stoffavhengig...


Jeg har jobbet mye de siste ukene, og det har blitt en del vakansvakter. Det blir det ikke mye sying av. Men det blir desto mer surfing i sene nattetimer, og det resulterer i tøyshopping. Ikke greit når man samler på tøy... Jeg har fått tre pakker den siste uken, og det har vært balsam for en sliten sjel å pakke ut og beundre de nye tøybitene.

De to øverste bildene har stoff fra Fabricworm. God service og rask levering. Men alt for mye å velge i..... Kommer garantert til å handle der igjen. Bilde nr 3 har stoff fra Bearpawquilting De hadde også rask levering og god service. Fikk til og med rabattkort til bruk neste gang..... De to nederst bildene er stoff fra Fabric shack. De kommer jeg stadig tilbake til....



Det hører med til historien at da jeg skulle vaske de nye tøyene, lurte det seg med en liten grønn tøybit sammen med de lyse stoffene. Så nå er tøyet med gravemaskiner lysegrønt i bakgrunnen..... Ikke helt planlagt, nei.

6 kommentarer:

HegeS -LykkeTROLL- sa...

Så mange fine stoff du har fått tak i !
Tenker jeg må inn og snuse litt på nettbutikkene du bruker ;)

Kort og Søm sa...

Her var det jammen mye fint stoff!! Jeg har en selvpålagt pause fra å kjøpe mer stoff... det begynner å bli fult... :o)

Gryda sa...

Jaja, grønne gravemaskiner er vel heller ikke så dumt. Fine stoff, lykke til med bruken! Spent på å se hva du får ut av dem.

GOBLIgobli sa...

Åhhh vilken tygskatt!!
Ja det är ju det som är "nackdelen" med mycket internettid bland tygsidor, man blir fattig på kuppen. ;-)

Kort og Søm sa...

Hvor har du kjøpt de fine stoffene på det nest øverste bilde?? Veldig fine.. :o)

Dr. Gill sa...

Kort og Søm: Gå inn på Etsy.com og søk på Fabricworm som selger. Hun har egen hjemmeside også, men du finner mye mer på Etsy. Veldig rask og god service. Kan anbefales! Problemet er at hun har så mye fint å velge i. Jeg så i sted at hun hadde fått noen kule bil-stoff som passer for oss "gutte-mammaer"