17. januar 2008

Rydding pågår!






Vi er snart på flyttefot, og i den forbindelse blir det ryddet og sortert i skuffer og skap. Det er utrolig hvor mye som samler seg etter noen få år! Jeg har blant annet gått gjennom lageret (!) av vesker, og funnet ut at det er svært få som er verdt å ta vare på. Lengst inn i skapet dukket denne vesken opp, og den hadde jeg glemt, men det var for så vidt et hyggelig gjensyn. Den sydde jeg for noen år siden, og den minner meg om vår og sommer......

Den er sydd etter et mønster fra Panduro, og det rosa linstoffet er fra Stoff og Stil, mens foret er en gammel kjøkkenduk kjøpt på loppemarked. Pynten består av rosa filtblomster med rosa perler, samt noen hvite blonder jeg hadde liggende. Jeg har også sydd en liten lomme inne i vesken til diverse småtteri. Håndtakene er av bambus, kjøpt hos Panduro. Den blir nok med på flyttelasset og skal få komme frem igjen når våren kommer!

Ingen kommentarer: